هایپرتمپ | قالب وبلاگ | قالب وردپرس | گرافیک

کد کارت های چرخشی فول CSS

کد کارت های چرخشی فول CSS

سلام خدمت کاربران عزیز و گرامی هایپرتمپ، در این پست برای شما عزیزان یک کد و قالب بسیار شیک برای شما عزیزان آماده کرده ایم تا نهایت لذت را برده و از آن استفاده کنید. برای مشاهده و دانلود با ما باشید.

تیم مدیریتی هایپرتمپ 158740+
بنر تبلیغاتی نسخه اول فلت

بنر تبلیغاتی نسخه اول فلت

سلام خدمت کاربران محترم تیم هایپرتمپ امیدواریم لحضات خوشی را در هایپرتمپ سپری کنید. در این پست برای شماها یک بنر تبلیغاتی لایه باز بسیار شیک و زیبا را آماده کرده ایم. برای مشاهده و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تیم مدیریتی هایپرتمپ 147660+
قالب خطای 404 در طرح گوگل کروم

قالب خطای 404 در طرح گوگل کروم

در این پست از تیم هایپرتمپ قصد داریم تا با یک قالب ارور 404 بسیار شیک و زیبا همراه شما عزیزان باشیم. امیدواریم از این قالب شیک و جذاب لذت برده و استفاده نمایید پس برای مشاهده و دریافت به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

تیم مدیریتی هایپرتمپ 149710+
آموزش ساخت سایت وردپرسی رایگان بدون کد نویسی

آموزش ساخت سایت وردپرسی رایگان بدون کد نویسی

امروز با آموزش راه اندازی سایت وردپرسی بدون حتی یک کد خط نویسی در خدمت شما عزیزان هستیم و به شما آموزش خواهیم داد که چگونه یک سایت وردپرسی را به وجود آورده و حتی یک کد خط هم در آن ننویسید. برای مشاهده این آموزش با هایپرتمپ همراه باشید.

تیم مدیریتی هایپرتمپ 147680+
بنر تبلیغاتی هایپرفود مناسب برای سایت های سفارش غذا

بنر تبلیغاتی هایپرفود مناسب برای سایت های سفارش غذا

با سلام و عرض خسته نباشید خدمت کاربران محترم هایپرتمپ. در این پست قصد داریم تا یک بنر زیبا مناسب برای سایت های سفارش عذا، غذاخوری ها و ... را با شما به اشتراک بگذاریم. برای مشاهده و دانلود با ما باشید.

تیم مدیریتی هایپرتمپ 140960+
موکاپ لوگوی طلایی روی چرم

موکاپ لوگوی طلایی روی چرم

در این پست از هایپرتمپ یک موکاپ لوگوی طلایی روی چرم را برای شما کاربران محترم هایپرتمپ طراحی کرده ایم. این موکاپ با طراحی جدید و بسیار زیبا اش میتواند گزینۀ مناسبی برای شما گرافیست ها و کاربران وب باشد. پس با ما باشید تا در ادامه مطلب با این موکاپ بیشتر آشنا شوید و دانلود کنید.

تیم مدیریتی هایپرتمپ 138740+
کاور مطالب محترک و لایه باز مناسب برای سایت و وبلاگ

کاور مطالب محترک و لایه باز مناسب برای سایت و وبلاگ

با سلام خدمت کاربران محترم سایت هایپرتمپ امروز قرار است با یک پست جذاب دیگر همراه شما عزیزان باشیم. در این پست یک کاور لایه باز متحرک برای شما کاربران عزیز آماده کرده ایم که بسیار شیک و جذاب میباشد. برای مشاهده و دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تیم مدیریتی هایپرتمپ 121160+
طراحی سایت چرا و چگونه - بخش اول

طراحی سایت چرا و چگونه - بخش اول

با سلام خدمت کاربران محترم هایپرتمپ امروز قرار است با یک مقاله پیشرفته و کاملا اختصاصی درباره طراحی سایت و اشنایی با آن همراه شما عزیزان باشیم. پیشنهاد میکنیم برای مشاهده و استفاده از این مقاله کاملا کاربردی با هایپرتمپ همراه باشید.

تیم مدیریتی هایپرتمپ 127030+
قالب رایگان HTML شخصی - عکاسی  کاوشگر

قالب رایگان HTML شخصی - عکاسی کاوشگر

قالب کاوشگر متناسب برای سایت های: شخصی، کسب و کار، عکاسی، نمونه کار و ... است که می توانید سایت جذاب برای خود اجرا کنید. این قالب به صورت اختصاصی طراحی شده است.

قالب HTML شخصی - عکاسی کاوشگر


کاوشگر با استفاده از طراحی های جدید و امروزی طراحی شده است و بهترین امکانات را برای شما کاربران عزیز به ارمغان می آورد. وزن سبک آن این قالب را متمایز از قالب های دیگر میسازد. با کد های بهینه شده و سئو بسیار مناسب می توانید سایتی بسیار جذاب و زیبا برای سایت های عکاسی، نمونه کار و ... ایجاد کنید. استفاده از طرح های موزائیکی و عکس های واکشنگرا این قالب را بسیار شیک و جذاب کرده است. صفحات متععد و حرفه ای این قالب کار را برای شما آسان میکند. نقشه های گوگل - صفحه تماس با ما و فرم های وانکشگرا به کمک شما می آیند تا توسط تیم هایپرتمپ راه را برای خودتان هموار کنید! این قالب دارای صفحه خدمات است که با استفاده از آیکن های خطی بسیار زیبا طراحی شده است. شما میتوانید با استفاده از این بخش خدمات و توانایی خود را به دیگران نمایش بدهید. همچنین یک صفحه درباره ما بسیار زیبا طراحی کرده ایم تا به ایندکس و سئو سایت خود و شناخته تر شدن سایتتان کمک کنید.

 

 

تیم مدیریتی هایپرتمپ 141230+
موکاپ گرافیکی آیفون 5

موکاپ گرافیکی آیفون 5

در این پست از تیم گرافیکی هایپرتمپ قصد داریم تا یک موکاپ حرفه ای و سه بعدی را برای شما دوستان عزیز به اشتراک بگذاریم. استفاده از موکاپ های گوشی امروزه بسیار زیاد شده است به طوری که گرافیست ها و وبمستران دنبال یک موکاپ جذاب و زیبا هستند. در ادامه مطلب موکاپ آیفون 5 را به رایگان دانلود و مشاهده کنید.

تیم مدیریتی هایپرتمپ 135210+
موکاپ لوگوی نقره ای و حرفه ای

موکاپ لوگوی نقره ای و حرفه ای

در این پست از تیم گرافیکی هایپرتمپ برای شما همراهان عزیز و محترم هایپرتمپ، موکاپ حرفه ای و با کیفیتی را طراحی کرده ایم که با استفاده از آن میتوانیید لوگویی خود را به نمایش در آورید و از کیفیت بالای آن نهایت استفاده را ببرید. برای مشاهده و دانلود این موکاپ جذاب به ادامه مطلب مراجعه کنید.

تیم مدیریتی هایپرتمپ 131150+
قالب رایگان HTML شرکتی چارتاک

قالب رایگان HTML شرکتی چارتاک

قالب چارتاک متناسب برای سایت های: شرکتی، کسب و کار، بازاریابی، بیزینس و ... است که می توانید سایت جذاب برای خود اجرا کنید.

قالب HTML شرکتی چارتاک


چارتاک به زیبایی طراحی شده است که بسیار سبک وزن با سرعت بارگذاری بالا و بهترین قالب بوت استرپ است. که میتوانید با استفاده از آن طعمی خاص به شرکت و کسب و کار خود ببخشید. رابط کاربری و ظاهر آن تمیز، رنگارنگ، شیک و بی نهایت قابل تنظیم است. این پوسته سازگار با انواع شرکت فناوری، راه اندازی فن آوری، شرکت مشاوره، استودیو خلاق، کسب و کار و وب سایت های شرکتی سازگار است. قالب چارتاک تمام ویژگی و خاصیت های ضروری و حیاتی یک وبسایت را داراست که به خوبی بسته بندی شده و دارای صفحاتی مانند صفحه تماس با ما، درباره ما و خدمات است که به صورت پیشرفته و اختصاصی برای سایت های شرکتی طراحی کدنویسی شده است. امکاناتی مانند فرم تماس با ما، نقشه گوگل، نوار توانایی و تیم مدیریتی آن را جذاب تر نیز میکند.

تیم مدیریتی هایپرتمپ 135020+
قالب رایگان نمونه کار وردپرسی زاویه

قالب رایگان نمونه کار وردپرسی زاویه

در این پست از تیم پوسته و کدنویسی هایپرتمپ با قالبی وردپرسی در خدمت شما هستیم که مناسب ربای سایتهای نمونه کار و ارائه خدمات میباشد .همچنین برای صفحات شخصی نیز میتوانید از این قابل استفاده نمایید. این قالب یکی از بهترین و زیبا ترین قالب های طراحی شده در سبک فلت برای وردپرس است.

تیم مدیریتی هایپرتمپ 132790+
قالب خطای 404 سری جدید برای سایت و وبلاگ

قالب خطای 404 سری جدید برای سایت و وبلاگ

در این پست برای شما یک قالب بسیار شیک و کاربردی آماده کردیم که برای صفحه خطای 404 شما بسیار عالیه و میتونه بسیار از کاربراتون رو نوازش کند. برای دانلود و استفاده با هایپرتمپ در ادامه مطلب باشید.

تیم مدیریتی هایپرتمپ 132140+
قالب رایگان وردپرس متریکا

قالب رایگان وردپرس متریکا

در این پست از تیم کدنویسی هایپرتمپ با یک قالب محبوب از وردپرس در خدمت شما هستیم .این قالب به سبک ویندوز 8 طراحی شده است و مناسب برای سایتهای شخصی میباشد. شما میتوانید با استفاده از این قالب طعم خاصی به سایت خود بدهید. برای مشاهده و دانلود با هایپرتمپ همراه باشید.

تیم مدیریتی هایپرتمپ 133060+

محصولات هایپرتمپ

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد