گرافیک - لایه باز -
موکاپ گرافیکی آیفون 5
135270+
ارسال شده در شنبه 15 تیر 1398

در این پست از تیم گرافیکی هایپرتمپ قصد داریم تا یک موکاپ حرفه ای و سه بعدی را برای شما دوستان عزیز به اشتراک بگذاریم. استفاده از موکاپ های گوشی امروزه بسیار زیاد شده است به طوری که گرافیست ها و وبمستران دنبال یک موکاپ جذاب و زیبا هستند. در ادامه مطلب موکاپ آیفون 5 را به رایگان دانلود و مشاهده کنید.

این موکاپ به صورت طرحی از آیفون طراحی شده و صرفا خود موبایل نیست و به صورت مجازی و گرافیکی برای طرحهای گرافیکی طراحی شده است. این طرح از کیفیت بالایی برخوردار است و در رزولوشن 1280 720x طراحی شده است و برای هر نوع پلتفرومی مناسب است. این طرح به صورت Smart Object طراحی شده و با این کار ،کار شما برای ویرایش طرح و استفاده از آن راحت تر خواهد بود. همچنین این طرح به گونه طراحی شده است که میتوان از آن به عنوان یکی از المانهای طراحی در افترافکت استفاده نمود.

طراحی سه بعدی این موکاپ به شما کمک میکند تا از این موکاپ برای نرم افزار ها، اپلیکیشن ها، بازی ها و ... خود استفاده کنید. همچنین میتوانید از موکاپ در طراحی قالب ها و صفحات لندینگ برای اپلیکیشن خود و معرفی اپلیکیشن استفاده نمایید.

این موکاپ به صورت رایگان توسط تیم گرافیکی گرافتیک برای شما آماده شده است. پوشه بندی و لایه بندی کاملا فارسی سهولت را برای ویرایش برای شما آورده است تا بدون هیچ دردسری ویرایش کرده و از آن استفاده کنید.

امروزه با پیشرفت روز به روز تکلونوژی و زبان های طراحی افراد دنبال یک طرح بروز و زیبا هستند تیم ما با استفاده از موکاپ گوشی اپل با مدل آیفون 5 یا آیفون SE این طرح زیبا را بوجود آورده است. طراحی فلت این موکاپ طراحی شما را برای تبلیغات و یا معرفی آسان میکند. میتوانید از موکاپ برای انتشار اپلیکیشن خود در استور های مختلف نیز استفاده کنید. برای دستیابی به طرحی زیبا از فونت های جدید و مناسب استفاده کنید.

 

جزئیات بیش تر از موکاپ آیفون 5 :

  • کیفیت بالای موکاپ ها
  • شامل 2 طرح
  • فرمت : psd
  • سایز و ابعاد : 720 × 1280 پیکسل
  • رزولوشن : 310Dpi
  • طراحی به صورت Smart Object
  • قابلیت تغییر بک گراند و صفحه نمایش
  • قابلیت تظیم ساعت و نوشته های روی نمایشگر
  • قابل استفاده و ویرایش در نرم افزار فتوشاپ و افترافکت

 

 

QR code
رمز فایل : www.hypertemp.ir حجم : 4.56 مگابایت دانلود با لینک مستقیم پیشنمایش

1-برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از دو نرم افزار winrar و اگر باز نشد notepad استفاده کنید. 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود. 3-لطفا کپی رایت قالب و ابزار را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.

 

محصولات هایپرتمپ

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد