گرافیک - لایه باز - آواتارهای کاربری -
دانلود لایه باز کاور موزیک سری اول
115130+
ارسال شده در پنجشنبه 01 فروردین 1398

سلام و خسته نباشید خدمت کاربران محترم هایپرتمپ. امروز قراره با یه پست حرفه ای دیگه خدمتتون باشیم. امیدواریم سال خوبی رو شروع کرده باشین. امروزه تعداد خواننده های کشورمون بالا رفته و هر یک از این خواننده ها نیاز به یک کاور مناسب برای آهنگ خویش هستند پس با ما باشید تا یکی از بهترین کاور های طراحی شده برای آهنگ را به رایگان مشاهده و دانلود کنید.

هر چیزی در این دنیا نیاز به مکمل دارد. بنا براین قاعده نیز هر آهنگی نیاز به یک مکمل دارد که آن کاور یک موزیک است. طراحی و استفاده از کاور های بسیار جذاب و کارپسند میتواند بدون شک شما را تبدیل به یکی از بهترین خواننده و آهنگ شما را نیز بسیار معروف کند.

از مهم ترین و کلیدی ترین اصول طراحی کاور آهنگ استفاده از فونت های شاد و جذاب است. از حدود 5 سال پیش دیگر برای طراحی کاور های موزیک از فونت ها و تیتیر های فارسی به ندرت استفاده میشود و اکثر افراد از عنوان های انگلیسی برای نام آهنگ خود در کاور استفاده میکنند. برای مثال اگر در دوران گذشته از عنوان "هایپرتمپ" استفاده میشد امروزه در طراحی کاور ها از عنوان "hypertemp" استفاده میشود پس میتوان نتیجه گرفت اولین گام برای طراحی یک کاور تهیه و استفاده از فونت های انگلیسی جذاب است که معمولا از فونت های دستنوشته یا دست خطی استفاده میکنند و کمتر از فونت های سریف استفاده میشود.

 

از نکات مهم دیگر استفاده از بک گراند و یک عکس مناسب برای کاور شماست. اگر قصد استفاده از عکس خود برای کاور را دارید بهتر است متناسب با رنگ بندی کاور خود در محیطی مشابه عکس بگیرید و یا از المان های مناسب ( برای مثال سیاه و سفید ) استفاده کنید. برای انتخاب رنگ بندی کاور میتواند از صفحه رنگ های فلت هایپرتمپ استفاده کنید.

اگر نیز قصد دارید تا از تصاویر دیگر یعنی تصاویری پرتره نباشد بهتر است از رنگبندی سیاه و سفید و یا مناسب با کاور استفاده کنید. همچنین دقت داشته باشید تا تصویر شما مناسب با نوع، نام و موضوع آهنگ باشد.

با توجه به نوع آهنگ (شاد یا غمگین یا ... ) رنگ بندی مناسب تهیه و انتخاب کنید. برای مثال برای آهنگ های غمگین بهتر است از رنگ بندی تیره و یا سیاه و سفید استفاده شود و آهنگ های شاد و پاپ از رنگ بندی سفید و شاد استفاده کنید.

توجه*: برای طراحی کاور با کیفیت بهتر است از رزولوشن 300 به بالا استفاده نمایید.

حالا میتوانید از نمونه کاور ساخته شده ما برای آهنگ های خود استفاده کرده و نهایت لذت را ببرید!

برای تهیه و ساخت کاور زیبا و با کیفیت به ما سفارش بدهید.

 

QR code
رمز فایل : www.hypertemp.ir حجم : 848 کیلوبایت دانلود با لینک مستقیم دمو فایل

1-برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از دو نرم افزار winrar و اگر باز نشد notepad استفاده کنید. 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود. 3-لطفا کپی رایت قالب و ابزار را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.

 

محصولات هایپرتمپ

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد