گرافیک - لایه باز - بنر های آماده -
دانلود بنر متحرک لایه باز تبلیغاتی هایپرتمپ سری جدید
115120+
ارسال شده در پنجشنبه 15 فروردین 1398

عرض خسته نباشید و سلام خدمت کاربران محترم هایپرتمپ. در این پست از تیم گرافیک قصد داریم تا یک بنر تبلیغاتی بسیار زیبا و جذاب را که توسط تیم هایپرتمپ به طور اختصاصی طراحی و ساخته شده است را برای شما معرفی کنیم. پس با ما باشید در ادامه مطلب.

لازمه موفقیت هر سایت، پروژه، استارت آپ، شخص، کالا، وبلاگ، محصول و هر چیزی تبلیغ دائمی و مستمر است. استفاده از تبلیغات بسیار تاثیر گذار و کلیدی میباشد که برای جذاب کاربر و بازدیدکننده بسیار مفید است. پروژه های بزرگی با استفاده از تبلیغات به جا های بزرگی رسیده و موفق شده اند. اما راز موفقیت آنان چه بوده است؟ استفاده از تبلیغات متنی، بنری، اطلاعیه و یا پیامک انبوه روش های برای تبلیغ یک سایت میباشند. یکی از این روش های جذاب استفاده از بنر های تبلیغاتی است که به شما کمک بزرگ و شایانی خواهد کرد.

 

تبلیغات هایپرتمپ

 

تیم گرافیک هایپرتمپ برای شما عزیزان یک بنر تبلیغاتی در طرح گرادینت و بسیار زیبا طراحی کرده است که در عین زیبایی بسیار شیک و کاربر پسند میباشد. این بنر لایه باز به صورت کاملا اختصاصی و فارسی طراحی شده است دارای پوشه بندی فارسی جهت ویرایش آسان میباشد. استفاده از فونت استاندارد یکان بسیار این بنر را جذاب تر و متناسب با هر سایتی با هر موضوعی کرده است. شما کاربران محترم هایپرتمپ میتوانید این بنر را ویرایش کرده و از آن در سایت ها و وبلاگ های خود استفاده کنید.

 

برخی ویژگی های این بنر لایه باز:

  • لایه باز و اختصاصی
  • پوشه بندی فارسی
  • طراحی فلت، گرادینت و امروزی
  • فونت استاندارد یکان
  • شیک و قابل استفاده در هر سایتی
  • متحرک با فرمت گیف
  • و ...

در صورت سوال، مشکل، نظر یا درخواست در دیدگاه های مطرح کنید.

 

QR code
رمز فایل : www.hypertemp.ir حجم : 228 کیلوبایت دانلود با لینک مستقیم دمو فایل

1-برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از دو نرم افزار winrar و اگر باز نشد notepad استفاده کنید. 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود. 3-لطفا کپی رایت قالب و ابزار را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.

محصولات هایپرتمپ

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد