قالب - قالب آماده -
نظرسنجی ستاره ای گوگل پلی HTML
116360+
ارسال شده در جمعه 07 تیر 1398

در این پست از تیم هایپرتمپ قصد داریم تا یک ابزار بسیار جذاب را برای شما معرفی و به اشتراک بگذاریم. حتما را گیری و نظرسجی ستاره ای در استور ها و مارکت ها را دیده اید پس با ما باشید تا نظرسنجی ستاره ای گوگل پلی را که به صورت HTML طراحی کردیم مشاهده و دانلود کنید.

رایگیری ستاره ای

 

این ابزار یک طراحی بسیار جذاب و زیبا میباشد. شما میتوانید از این ابزار برای نظرسنجی، رای گیری و ... در وبلاگ یا سایت خود بپردازید. استور های بزرگی مانند گوگل پلی، بازار، مایکت و ... از این نوع ابزار برای نظرسنجی برنامه ها و بازی هایشان استفاده میکنند تا سطح برنامه ها و میزان محبوبیت و رضایت این برنامه در میان کاربران را بسنجند. این طرح طراحی شده با ظاهری واکنشگرا و ریسپانسیو به صورت کاملا فارسی و راستچین است. شما میتوانید از این طرح که به صورت HTML کدنویسی شده استفاده کنید و لذت بروز بودن را ببرید. استفاده از ظاهر گوگل پلی این طرح را جذب تر کرده چرا که طراحی متریال جلوه خاصی به سایت میبخشد.

نکته*: میتوانید از این ابزار برای رای گیری مطالب خود در سایت یا وبلاگ استفاده کنید. میتوانید با تبدیل کد به افزونه یا PHP این ابزار را برای وردپرس تبدیل کرده و در مطالب خود استفاده کنید. همچنین در طراحی های اپلیکیشن، استور و ... نیز میتوانید استفاده کنید.

 

برخی ویژگی های این طرح:

    - طراحی واکنشگرا

    - انمیشن دار و متحرک

    - فونت استاندارد شبنم برای وب

    - فارسی و راستچین

    - و ...

 

اخطار*: این طرح به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم هایپرتمپ فارسی سازی و منتشر شده و فقط و فقط منبع اصلی این طرح هایپرتمپ است.

 

جهت آموزش نصب و اجرا در دیدگاه ها مطرح کنید.

 

 

 

QR code
رمز فایل : www.hypertemp.ir حجم : 35 کیلوبایت دانلود با لینک مستقیم پیشنمایش

1-برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از دو نرم افزار winrar و اگر باز نشد notepad استفاده کنید. 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود. 3-لطفا کپی رایت قالب و ابزار را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.

 

محصولات هایپرتمپ

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد