کد و ابزار - ابزار وبمسترها - گرافیک - آیکون -
دانلود مجموعه 10 تصویر دکمه دانلود با طراحی فلت
115550+
ارسال شده در پنجشنبه 23 اسفند 1397

سلام . خسته نباشید خدمت کاربران محترم هایپرتمپ. امروز قراره که با یه پست کاربردی دیگه خدمتتون باشیم. هر کاربری که در وب فعالیت میکند و دارای سایت و یا وبلاگ هست یا حتی کسانی که قصد دارند یک فایلی را به اشتراک بگذارند نیاز به اشتراک لینک آن فایل هستند. اما سوال چگونگی آن است. استفاده از دکمه های دانلود میتواند کار را برای شما آسان کند.

بهترین و مناسب ترین راه برای اشتراک یک لینک دانلود استفاده از دکمه دانلود است. اما طراحی و ساخت دکمه های دانلود بسیار زمانبر است و ممکن است همه افزاد نتوانند آن را کدنویسی و از استافده کنند و علاوه بر آن امکان استفاده از آن در همه جا ممکن نیست. برای مثال شما قصد ارسال ایمیل هستید که حاوی لینک دانلود است اما نمیتوانید با استفاده از کد یک دکمه دانلود بسازید.

استفاده از لینک های ساده نیز مشکلاتی را به همراه دارد کاربران ممکن است نتوانند لینک مورد نظر را پیدا کنند و تشخیص دهند یا برای دریافت آن مجبورند همه محتوا را بخوانند. پس ساده ترین راه را هاپیرتمپ برای شما پیشنهاد میکند.

استفاده از دکمه های دانلود تصویری این امکان را میدهد در عین سادگی دکمه دانلود پیشرفته و جذابی را داشته باشید! تیم گرافیک هایپرتمپ تعداد دکمه دانلود با طراحی فلت برای شما طراحی کرده است تا با استفاده از آنها مطالب و لینک های خود را به اشتراک و دانلود بگذارید.

این تصاویر با کیفیت بالا طراحی شده اند و استفاده از آنها از نظر سئو و ظاهر به سایت و وبلاگ شما آسیبی نمیزند.

 

موارد استفاده از دکمه های دانلود تصویری:

  • سایت های دانلود
  • ایمیل و ایمیل های انبوه
  • پیام های خصوصی
  • اشتراک گذاری در اینترنت
  • اشتراک گذاری در صفحه
  • اشتراک فایل برای دانلود در انتهای هر پست
  • و ...

ما این دکمه ها را برای دسترسی آسان بر روی هایپرتمپ آپلود کرده ایم تا برای استفاده دیگر برای آپلود آنها نیازی نباشد.

برای دریافت لینک روی هر تصویر کلیک کنید.

1

1

1

1

1

1

1

1

1

1

 

 

QR code
رمز فایل : www.hypertemp.ir حجم : 52 کیلوبایت دانلود با لینک مستقیم دمو فایل

1-برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از دو نرم افزار winrar و اگر باز نشد notepad استفاده کنید. 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود. 3-لطفا کپی رایت قالب و ابزار را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.

 

محصولات هایپرتمپ

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد