قالب - قالب آماده -
قالب رایگان HTML شرکتی عندلیب
113600+
ارسال شده در جمعه 31 خرداد 1398

قالب عندلیب متناسب برای سایت های: شرکتی، کسب و کار، بازاریابی، بیزینس و ... است که می توانید سایت جذاب برای خود اجرا کنید. یکی از بهترین های شرکتی منتشر شده توسط هایپرتمپ در سری قالب های رایگان HTML.

قالب HTML شرکتی عندلیب


عندلیب به زیبایی تمام طراحی و ساخته شده است. استفاده از بروزترین متد های طراحی با استفاده از بوت استرپت و جاوا اسکریپ این قالب را به یکی از پیشرفته ترین قالب های شرکتی تبدیل کرده است. استفاده از فونت استاندارد یکان این قالب را بدون شک به یکی از بهترین و قشنگ ترین قالب های شرکتی رایگان تبدیل کرده است. این قالب دارای صفحات جداگانه زیادی با امکانات فراوانی میباشد از جمله صفحات ورود و عضویت با فرم های اختصاصی. این قاالب با استفاده از آخرین نسخه بوت استرپت حالت انیمیشن دار و لندینگ را به ارمغات می آورد تا کاربرپسند باشد و نهایت لذت را ببرید.

 

عندلیب

 

برخی ویژگی های قالب عندلیب:

- کاملا فارسی و راستچین

- کاملا واکنشگرا و ریسپانسیو

- فونت استاندارد یکان

- صفحات جداگانه و پیشرفته

- انیمیشن دار و حالت لندینگ ( فرود )

- رنگبندی زیبا و فلت

- صفحه ورود و عضویت

- امکانات جدید و متنوع

- سبک وزن با سرعت بارگذاری بالا

- سئو و بهینه شده برای موتور های جستجوگر

- و ...

 

دمو عندلیب

 

توجه*: این قالب به صورت HTML برای تبدیل به وردپرس، جوملا یا سایر سرویس باید برنامه نویسی شوید. ولی میتوان بر روی هاست نصب کرد. آموزش شیوه نصب در پشتیبانی یا دیدگاه ها. 

 

 اخطار*: این قالب به صروت کاملا اختصاصی توسط تیم هایپرتمپ فارسی سازی و منتشر شده و فقط و فقط منبع اصلی این قالب هایپرتمپ است.

 

جهت آموزش نصب و اجرا در دیدگاه ها مطرح کنید.

 

 

 

 

QR code
رمز فایل : www.hypertemp.ir حجم : 2.50 مگابایت دانلود با لینک مستقیم پیشنمایش

1-برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از دو نرم افزار winrar و اگر باز نشد notepad استفاده کنید. 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود. 3-لطفا کپی رایت قالب و ابزار را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.

 

محصولات هایپرتمپ

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد