قالب - صفحه 404 -
قالب خطای 404 پیکسلی مناسب برای سایت و وبلاگ
112220+
ارسال شده در دوشنبه 03 تیر 1398

با عرض سلام و خسته نباشید و خدا قوت خدمت کاربران محترم هایپرتمپ. در این پست قصد داریم تا یک قالب بسیار شیک و زیبای خطای 404 که به صورت اختصاصی توسط تیم هایپرتمپ طراحی شده را برای شما عزیزان به اشترام بگذاریم. برای مشاهده و دانلود به ادامه مطلب بروید.

هر سایت و وبلاگی امروزه به دنبال جذب کاربر و بازدید کنندگان زیادی است. به همین خاطر است که از طرح های بروز و پیشرفته در طراحی سایت خود استفاده میکند. به همین دلیل دائم در حال بروزرسانی قالب، پوسته، عکس ها و فایل های خود هستند تا سایتی زیبا و کاربرپسند داشته باشند. یکی از این قالب هایی که در سایت ها استفاده میشود و کاربران و وبمستران تاکید زیادی روی آن دارند قالب خطای 404 است. این خطا که هنگام نبود یک صقحه در سایت یا وبلاگ رخ میدهد به کاربر نمایشد اده میشود که دارای قالب خاصی باید باشد. پس بهتر است از این قالب جذاب که به صورت پیکسلی توسط هایپرتمپ طراحی و کد شده است که شیک میباشد استفاده کنید.

 

برخی از ویژگی های این قالب:

    - طراحی مشکی و بروز

    - طراحی فلت و پیکسلی کاربر پسند

    - فونت وب استاندارد یکان

    - ساده و سبک با سرعت بالا

    - کاملا اختصاصی و ناب

    - مناسب برای صفحات آمولد AMOLED

 

 

QR code
رمز فایل : www.hypertemp.ir حجم : 3.24 کیلوبایت دانلود با لینک مستقیم پیشنمایش

1-برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از دو نرم افزار winrar و اگر باز نشد notepad استفاده کنید. 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود. 3-لطفا کپی رایت قالب و ابزار را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.

 

محصولات هایپرتمپ

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد