آموزشگاه - آموزش سئو - اموزش موتور های جستجوگر -
افزایش بازدید سایت بر اساس سئو – درس اول
15240+
ارسال شده در یکشنبه 22 شهریور 1394

با سلام به تمام دوستان هایپری محسن اولاد حسینی هستم در اولین پست خودم

با سلام به تمام دوستان هایپری محسن اولاد حسینی هستم در اولین پست خودم

اول بگم که برای نوشتن این مقاله وقت زیادی صرف کردم پس شما هم وقت زیادی برای خواندن دقیق ان صرف کنید با تشکر از همه دوستان

این اموزش ها در دو بخش اماده و انتشار داده میشن.

در این مقاله به فاکتور های مثبت و منفی که در رنک سایت و یا وبلاگ شما در گوگل  و قدری هم در یاهو و بینگ و...برای شما شرح میشود..

اخر هر مثال از عبارت های مثبت خیلی کم مثبت و منفی استفاده شده که دیگه معلومه  چیه.

در بخش اول میپردازیم به فاکتور کلمات کلیدی که  جز محمترین فاکتور های سئو میباشند.

کلمات کلیدی

کلمات کلیدی در عنوان ها

این مکان یکی از مهمترین مکان ها برای داشتن کلمه کلیدی است چرا که چیزی که درون تگ عنوان نوشته می شود در نتایج جستجو به شکل عنوان صفحه شما نمایش داده می شود. تگ عنوان باید کوتاه باشد (6 تا 7 کلمه حداکثر) کاملا مثبت

 

کلمات کلیدی در ادرس

یعنی ما در ادرس های خود از کلمات کلیدی استفاده کنیم مثلا :http://www.hypertemp.ir/site-manager-top-views/

اگر این مورد رو درست نفهمیدین در قسمت نظرات سوال خودتون رو مطرح کنید.

کاملا مثبت

تراکم کلمات کلیدی در متن

متن شما به صورت طبیعی و ایده ال باید ۳تا۷ درصد داخلش کلمات کلیدی تون باشه و خیلی بخاین کم کاری کنید 2 درصد باید باشه  

نکته:نباید بیشتر از 9 درصد کلمات کلیدی در متن استفاده کرد چون کلیشه ای میشود و اصلا برای گوگل چیز خوبی نیست.و همچنین نباید هیچی هم از کلمات کلیدی شما در متن نباشه و این حتا بدتر هم هست.

کاملا مثبت

کلمات کلیدی در هدر(h1;h2;h3....)

این تگ ها بسیار کاربردی هستند .

این تگ ها احمیت بالایی در سئو دارند به زودی مقاله ای جدا در این مورد در اموزشات سئو هایپرتمپ منتشر میکنم.

کاملا مثبت

کلمات کلیدی در تگ alt

جستجوگرها تصاویر را نمی خوانند اما توصیفات متنی عکسها را در تگ alt بررسی می کنند بنابراین اگر در صفحه تان عکس دارید، تگ alt را با تعدادی کلمه کلیدی مرتبط پر نمایید. کاملا مثبت

کلمات با اشتباه تایپی (که بنده به این اشتباه غلط ویرایشی می گویم):

تلفظ اشتباه بسیار متداول است و اگر بدانید که کلمات کلیدی مدنظرتان کلمات با املای مشابه دارند (مانند غریب و قریب)، ممکن است علاقه مند شوید که آنها را نیز بهینه سازی کنید. بله، اینکار شاید مقدار بیشتری ترافیک به شما بدهد اما اشتباهات تایپی در سایتتان وجهه خوبی ندارد بنابراین بهتر است که اینکار را انجام ندهید یا فقط برای متاتگ ها اینکار را انجام دهید.

مثال ساده برای کلمات با اشتباه تایپی.

ادرس هایپرتمپ رو یادم رفته بود تو گوگل سرچ کردم حواسم نبود سرچ شد هاپرتمپ ولی بازم اومد.

یکمی مثبت

   استفاده ابزاری بیش از حد از کلمات کلیدی:

هر گونه استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی (بیش از 10 درصد) تاثیر منفی دارد و درواقع دارید روی از دست دادن نتایج جستجو و حتی مسدود شدن سایتتان ریسک می کنید. کاملا منفی

 

 کلمات کلیدی خنثی کننده:

هنگامیکه مشغول بهینه سازی برای عبارت طولانی از کلمات کلیدی هستید، خصوصا کلمات غیرمرتبط، اینکار روی تمامی عملکرد بهینه سازی شما اثر منفی می گذارد و باعث از دست رفتن متن می شود.کاملا منفی

 

 

محصولات هایپرتمپ

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد