کد و ابزار - افزونه رایگان وردپرس - آموزشگاه - آموزش وردپرس -
معرفی چند افزونه کاربردی برای وردپرس
114460+
ارسال شده در سه شنبه 13 فروردین 1398

در این پست از هایپرتمپ قصد داریم تا چند مورد از برترین و پرکاربرد ترین افزونه های وردپرس را برای شما عزیزان معرفی کنیم. پس با ما باشید تا دریایی بیکران از افزونه های کاربردی را برای وردپرس خود بشناسید.

بدون شک با پیشرفت روز به روز دنیای وب سایت ها و وبلاگ های زیادی با موضوعات مختلف ایجاد شده اند. اما نکته مهم مدیریت سایت ها با سیستم مدیریت محتوای وردپرس است. وردپرس یکی از محبوب ترین و پیشرفته ترین سیستم های مدیریت محتوا برای ساخت سایت است. این سیستم دارای ویژگی های بسیار زیاد و پیشرفته ای میباشد. اما برخی از کاربردی ترین امکانات و ویژگی ها را شما نمیشود. در اینجاست که بخشی به نام افزونه ها در وردچرس به کمک شما میآید تا با افزودن افزودنی های مجاز به سایت خود آن را بهبود بخشیده و بروز کنید.

قصد داریم تا چند نمونه از این افزونه های پرکاربرد را برای شما کاربران محترم هایپرتمپ معرفی کنیم تا در صورت آشنایی کامل نداشتن با سیستم وردپرس و نصب افزونه های بتوانید سایتی کامل و بروز را درست کنید.

 

1- افزونه وردپرس فارسی - WP Persian

این افزونه از مهم ترین و اولین افزونه مورد نیاز جهت نصب میباشد. با نصب این افزونه تمامی موارد سایت شما از داشبورد گرفته تا تاریخ و ساعت پست ها به فارسی و تقویم جلالی تبدیل میشود. این افزونه، بسیار مهم و واجب است که به هر کاربری توصیه میشود تا با این افزونه محیط سایت خود را فارسی کنند و در صورت مدیریت به مشکل برنخورند. همچنین برای برخی از کاربران درک مهفوم و کلمات انگلیسی سخت میباشد و نمیتوانند به بخش های مدیریت دستیابی پیدا کنند. پس میتوانید از افزونه را از سایت رسمی وردپرس دات او آر جی دانلود و یا از بخش افزونه ها جستجو و نصب کنید.

فارسی

 

2- افزونه فرم تماس 7 - Contact 7

این افزونه برای هر سایتی با هر موضوعی ای واجب است. این افزونه به شما این کمک را میکند که با استفاده از فرم تماس با ما پیشرفته محیطی جذاب را برای کاربران سایت خود بوجود آورید تا بتوانند در هر زمان و مکانی با شما در ارتباط باشند. این فرم با قابلیت های ویژه ای که دارد - از جمله قابلیت ساخت فیلد های دلخواه، واجب یا اختیاری کردن فیلد ها و ... . با این افزونه میتوانید طوری تنظیم کنید تا پیام ارسالی کاربر مستقیما به ایمیل شما ارسال شود. پس میتوانید از افزونه را از سایت رسمی وردپرس دات او آر جی دانلود و یا از بخش افزونه ها جستجو و نصب کنید.

تماس

3- افزونه رای گیری ستاره ای - Star Rating

این افزونه یکی دیگر از افزونه های کاربردی برای وردپرس میباشد. شاید در وب مشاهده کرده اید که برخی از سایت مطالبشان دارای ستاره میباشد و هنگام جستجو در گوگل نیز رنکینگ مطلب با ستاره دهی مشخص میباشد. کار سختی نیست شما نیز میتوانید با این افزونه این امکان را برای سایت خود فراهم کنید تا کاربران با رای دادن به مطالب شما، مطلب شما نیز در گوگل ستاره دار شود. پس میتوانید از افزونه را از سایت رسمی وردپرس دات او آر جی دانلود و یا از بخش افزونه ها جستجو و نصب کنید.

ستاره ای

 

4- افزونه سئو یواست - Yoast Seo

این افزونه از مهمترین افزونه ها برای افزایش رتبه سایت، سئو و بهینه سازی سایت شما است. این افزونه به طور کاملا حرفه ای طراحی و ساخته شده است. به شما این اجازه را میدهد تا به صورت خودکار بتوانید هر مطلب یا عنوان را سئو کنید و برای موتور های جستجوگر بهینه کنید. این افزونه دارای امکانات بسیاری زیادی مبشاد برای مثال در صورت زیاد شدن کاراکتر های عنوان و متن بدنه یا توضیحات به شما اخطار میدهد. همچنین با قابلیت حذف کش های وردپرس و فایل های اضافه حافظه، رم و فضای سایت شما را خالی میکند. پس میتوانید از افزونه را از سایت رسمی وردپرس دات او آر جی دانلود و یا از بخش افزونه ها جستجو و نصب کنید. هم چنین نسخه پریمیوم این افزونه به صورت کاملا رایگان در هایپرتمپ قرار داده شده است که میتوانید از این لینک دریافت کنید.

 

سئو

5- افزونه ویرایش صفحه ورود - Login Form

این افزونه یک افزونه کاربردی برای ویرایش صفحه ورود یا عضویت سایت شما میباشد. با این افزونه میتوانید بدون دستکاری فایل های اضافی و پیشفرض وردپرس تان، صفحه ورود سایتتان را شخصی سازی کنید. از قابلیت های این افزونه میتوان به استفاده از لوگوی دلخواه، فیلد های دلخواه، کپچا و ... اشاره کنید. پس میتوانید از افزونه را از سایت رسمی وردپرس دات او آر جی دانلود و یا از بخش افزونه ها جستجو و نصب کنید. هم چنین نسخه پریمیوم این افزونه به صورت کاملا رایگان در هایپرتمپ قرار داده شده است که میتوانید از این لینک دریافت کنید.

لاگین

امیدواریم با مطالعه این مقاله کمک شایانی به شما در ساخت سایت وردپرسی کرده باشیم. به وزدی افزونه های دیگری معرفی و در سایت قرار داده خواهند شد.

 

محصولات هایپرتمپ

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد