کد و ابزار - افزونه رایگان وردپرس -
آموزش تغییر صفحه ورود وردپرس با افزونه Blue Login Themes
114650+
ارسال شده در یکشنبه 26 اسفند 1397

سلم و خسته نباشید خدمت کاربران محترم و عزیز هایپرتمپ. امروز قرار است با یک پست بسیار عالی و حرفه ای خدمت شما کاربران عزیز وردپرسی باشیم. اکثر کاربران امروزه برای تهیه و ساخت وبسایت هایشان از سیستم مدیریت محتوا وردپرس استفاده میکنند.

یکی از مهم ترین دغدغه های وبسمتران و مدیران داشتن سایتی با ظاهر بروز، پیشرفته، جدید، جذاب و کاربرپسند با طراحی های امروزی است. اما شخصی سازی عناصر پیشفرض در برخی از سیستم های میدریت محتوا وجود ندارد. یکی از این سیستم های مدیریت محتوا وردپرس میباشد.

تغییر قالب وردپرس میتواند کار آسانی باشد اما تغییر برخی از صفخات پیشفرض دشوار است و نمیتوان به صورت مستقیم از پنل و داشبورد وردپرس اقدام به آن کرد و یا برای تغییر آنها نیاز به دستکاری فایل ها و کدنویسی آن دارید.

یکی از صفحات پرکاربرد و مورد استفادۀ وردپرس صفحه لاگین یا همان ورود است که هم کاربران و هم مدیران سایت ها از آن استفاده میکنند. برای تغییر این صفحه میبایست فایل پیشفرض وردپرس را که wp-login.php نام دارد تغییر داد و با نوشتن کد های جدید و استایل بندی جدید و فراخوانی لوگوی دلخواه این صفحه را شخصی سازی کرد که کار هر کاربر و وبمستری نیست. بنابراین بهترین چارۀ کار استفاده از کمکی های وردپرس یعنی افزونه وردپرس میباشد.

یکی از افزونه های تغییر صفحه ورود وردپرس blue login themes نام دارد. این افزونه ساخت ایرانی میباشد و رابط کاربری بسیار آسان و جذاب میتواند بهترین افزونه برای تغییر ورود وردپرس باشد که شما کاربران محترم هایپرتمپ میتوانید از آن برای تغییر بکگراند، لوگو، فونت و استایل صفحه ورود وردپرس استفاده کنید.

 

برخی از ویژگی ها و امکانات افزونه BLue Login Themes:

  • دارای چند استایل و قالب پیشرفته و زیبا
  • قابلیت افزودن متن و پیام دلخواه در صفحه ورود
  • آپلود تصویر بکگراند و لوگوی شخصی برای صفحه ورود
  • قابلیت تغییر URL و لینک صفحه ورود از wp-login به لینک دلخواه
  • پشتیبانی کامل و یمنواخت از کدهای امنیتی و کپچا
  • انتخاب تم های آماده و پیشفرض برای صفحه خود

ساده بودن رابط کاربری این افزونه کار را برای شما دوستان چندین برابر آسان میکند که بدون داشتن دانش خاصی میتوانید تغییرات خود را در این افزونه ویرایش و ذخیره کنید.

 

قسمتی از تنظیمات افزونه:

 

میتوان گفت قالب های آماده بسیار زیبا و حرفه ای طراحی شده اند که در زیر برخی از قالب های پیشنهادی هایپرتمپ را مشاهده میکنید.

برخی از قالب های آمادۀ افزونه:

 

توجه *:  این افزونه توسط تیم هایپرتمپ روی وردپرس 4.1 به خوبی تست و اجرا شده است. حداقل وردپرس مورد نیاز 3.1 میباشد.

 

dashboard

 

QR code
رمز فایل : www.hypertemp.ir حجم : 746 کیلوبایت دانلود با لینک مستقیم دمو فایل

1-برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از دو نرم افزار winrar و اگر باز نشد notepad استفاده کنید. 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود. 3-لطفا کپی رایت قالب و ابزار را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.

 

محصولات هایپرتمپ

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد