کد و ابزار - افزونه رایگان وردپرس -
 دانلود رایگان افزونه Visual Composer 5.7 وردپرس
121380+
ارسال شده در جمعه 16 فروردین 1398

سلام خدمت کاربران محترم هایپرتمپ. امروز قراره تا یک افزونه کاربردی و بسیار جذاب وردپرس رو به رایگان در اختیارتون بزاریم. پس با ما باشید تا در ادامه مطلب با این افزونه آشنا بشیم و به رایگان دانلود کنیم.

افزونه https://rozup.ir/view/2800749/armadaplugins-vc-e1489955091868.gif

 

افزونۀ Visual Composer، افزونه توسعه یافته، گسترده و قابل گسترش میباشد که برای ساخت صفحات در وردپرس بکار میرود. از این افزونه برای ساختن صفحات جداگانه و جانبی در پوسته وردپرس استفاده میشود که بسیار کاربردی میباشد. قابلیت درگ اند دراپ این افزونه به کار اجازه میدهد تا صفحات دلخواه با عناصر و محتوای دلخواه خود را بسازند. طراحی و اجزای صفحات جانبی برای سایت وردپرسی شما بسیار آسان است و نیاز به زمان کم نیز باعث صرفه جویی در وقت، محتوا و فضای شما میشود. این افزونه به شما این اجازه را میدهد تا به طور کامل به سایت وردپرسی خود و صفحات آن حتی پوسته وردپرسی دسترسی کامل داشته باشید و بدون نیاز به نوشتن حتی 1 خط کد و کدنویسی صفحات متععدی را ایجاد و طراحی کنید. این افزونه دارای قدرت بسیار بالایی برای طراحی واکنشگر ( ریسپانسیو ) میباشد که اولین افزونه پرقدرت است که به شما اجازه میدهد تا کنترل کامل سایت و صفحه خود را در اختیار داشته باشید. برای استفاده از این افزونه کافیست بعد از دانلود از هایپرتمپ در بخش افزونه ها نصب کنید و پس از فعال سازی ستون ها و لایه های کلی پوسته را مشخص کرده و از بین عناصر و المان های از قبل آماده برخی را انتخاب کنید و استفاده کرده و لذت ببرید.

 

افزونه ساخت صفحه

 

برخی ویژگی های افزونه Visual Composer:

- ساخت صفحه در دو حالت Frontend (سمت کاربر) / Backend (خارج از دید کاربر)

- پشتیبانی از همۀ پوسته های وردپرسی

- افزودن عناصر و المان های از قبل آماده با قابلیت ادیت و ویرایش

- قابلیت درگ اند دراپ

- طراحی ریسپانسیو یا واکنشگرا مناسب برای موبایل/تبلت

- گزینۀ های بینهایت و کابردی

- بهینه سازی و پیشرفته از نظر سئو

- و ...

 

QR code
رمز فایل : www.hypertemp.ir حجم : 5.29 مگابایت دانلود با لینک مستقیم

1-برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از دو نرم افزار winrar و اگر باز نشد notepad استفاده کنید. 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود. 3-لطفا کپی رایت قالب و ابزار را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.

 

محصولات هایپرتمپ

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد