کد و ابزار - ابزار وبمسترها -
بنر چسبان اینستاگرام برای سایت و وبلاگ
118050+
ارسال شده در شنبه 08 تیر 1398

در این پست از تیم هایپرتمپ قصد داریم تا یک ابزار زیبا برای شما کاربران محترم معرفی کنیم. حتما در سایت های مختلف مشاهده کرده اید که برای تبلیغات کانال تلگرام یا صفحه اینستاگرام از بنر های گوشه، ثابت یا چسبان در زیر صفحه استفاده میکنند. تیم ما یک بنر چسبان در زیر صفحه برای شما آمده کرده است.

بنر چسبا ن اینستاگرام برای سایت

 

این بنر یکی از زیباترین بنر های طراحی با ظاهری کاملا مشابه با طراحی اینستاگرام میباشد. میتوانید از این بنر برای تبلیغ صفحه خود استفاده کنید تا بدون نیاز به هیچ افزونه یا کد جاوا اسکریپت قابلیت بنر تبلیغاتی چسبان را به سایت یا وباگ خود اضافه کنید. این بنر به صورت کاملا واکنشگرا ( ریسپانسیو ) میباشد و برای هر سایت و وبلاگی با هر پسوته ای میتوان به کار برد که هیچ نوع مغایرتی با پوسه و قالب شما نخواهد داشت. در طراحی این بنر از هیج نوع کد جاوااسکریپت یا جیکوئری استفاده نشده است و فول سی اس اس میباشد. نصب و استفاده از این ابزار بسیار آسان میباشد و پس از دانلود فایل آماده باید کد داخل فایل STYLE رو در قسمت HEAD سایت قرار بدهید و کد داخل BANNER رو در هر جای سایت خود میتوانید جایگزاری کنید. ( ترجیحا بعد از فوتتر در انتهای قالب خود قبل از تگ بادی بگذارید. )

 

برخی ویژگی های این بنر:

    - فونت استاندارد شبنم با طراحی بروز

    - طراحی گرادینت مشابه اینستاگرام

    - واکنشگرا یا ریسپانسیو

    - هماهنگی با تمام قالب ها و پوسته ها

    - بدون استفاده از جاوا اسکریپت و فول CSS

    - و ...

 

 اخطار*: این ابزار به صورت کاملا اختصاصی توسط تیم هایپرتمپ طراحی و منتشر شده و فقط و فقط منبع اصلی این ابزار هایپرتمپ است.

 

جهت آموزش نصب و اجرا در دیدگاه ها مطرح کنید.

جهت طراحی بنر تلگرامی به رایگان درخواست بدهید.

QR code
رمز فایل : www.hypertemp.ir حجم : 2.15 کیلوبایت دانلود با لینک مستقیم پیشنمایش

1-برای باز کردن فایل هایی که دانلود میکنید از دو نرم افزار winrar و اگر باز نشد notepad استفاده کنید. 2-شما نظر دهید ما هم مشکلات شما را که در نظرات مطرح کرده اید برطرف میکنیم. لطفا اگر مشکلی دارید یا نظری درمورد مطلب دارید در نظرات مطرح کنید تا موجب اشتیاق نویسندگان شود. 3-لطفا کپی رایت قالب و ابزار را رعایت کنید تا انگیزه فعالیت ما بیشتر شود.

 

محصولات هایپرتمپ

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد