کد و ابزار - ابزار وبمسترها -
دانلود کد فرم تماس با ما رزبلاگ در صفحات جداگانه
123290+
ارسال شده در سه شنبه 21 اسفند 1397

سلام و خسته نباشید خدمت کاربران محترم هایپرتمپ. امروز قراره یه پست حرفه ای و بسیار عالی رو براتون آماده کنیم. خیلی از کاربران سایت ها و وبلاگ ها از سیستم ها وباگدهی پیشرفته استفاده میکنند. رزبلاگ یکی از این سرویس های وبلاگدهی پیشرفته است. با ما باشید.

رزبلاگ یه سیستم وبلاگدهی بسیار بپیشرفته است که با اسکریپت حرفه اش خدمات متنوع از را به کاربرانش ارائه میکند از این رو اکثر کاربران و وبمستران سایت ها و وبلاگ های خود را در رزبلاگ ایجاد میکنند. رزبلاگ خدمات متنوع ای مانند عضوگیری، انجمن گفتگو، آمارگیری پیشرفته و تماس با ما ارائه میکند.

فرم تماس با ما یکی از ضرورت های هر سایت و وبلاگی است. این فرم از این جهت ضروری است تا کاربران وب و بازدیدکنندگان بتوانند با ادمین و مدیریت سایت در ارتباط باشند و پیام ها و دیدگاه هایشان را به آنها ارسال کنند.

رزبلاگ این امکان را به شما میدهد تا با استفاده از تگ های کاربردی اش یک فرم تماس با در درون وبسایتتان اجرا کنید. اما متاسفانه امکان ویرایش این فرم غیرممکن است و استایل دهی به آن بسیار دشوارتر نیز میباشد.

رزبلاگ بخشی با عنوان صفحات جداگانه دارد که میتوان با استفاده از آن صفحات گوناگونی در سایت خود بسازید. تیم هایپرتمپ کدی را برای شما عزیزان نوشته است که میتوانید با قرار دادن این کد در بخش صفحات جداگانه سایت خود یک فرم تماس با مای بسیار حرفه ای و با طراحی جدید و متریال بسازید تا کاربران بدون نیاز به عضویت در سایت و وبلاگ شما بتوانند پیام هایشان را به شما ارسال کنند. پیام های دریافتی از این فرم نیز در بخش پیام های سایت در پنل مشاهده میشود.

این فرم هیچ تفاوتی با فرم اصلی ندارد و تنها تفاوت این هست که کد های فرم رزبلاگ استخراج شده و بهینه شده اند و قابلیت اجرا در صفحات دیگر سایت را دارند. این فرم ساده است و ورودی های اضافی آن نیز حذف شده است. یعنی برای ارسال پیام فقط کافی است که پیام خود را نوشته و پس از وارد کردن کد امنیت آن را ارسال کنید.

 

 

توجه*: برای استفاده ابتدا وارد بخش صفحات جداگانه سایت خود شود. سپس گزینه ایجاد صفحه جدید در قالبی جدا را انتخاب کنید و کد زیر را در بخش body قرار دهید.

پیام های دریافتی در بخش پیام های سایت به شکل زیر ذخیره میشود.

پیام های دریافتی

محتوای پیام نیز به شکل زیر خواهد بود.

محصولات هایپرتمپ

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد