کد و ابزار - ابزار وبمسترها -
دانلود کد جعبه دانلود فلت نسخه اول
114720+
ارسال شده در دوشنبه 20 اسفند 1397

سلام و خسته نباشید خدمت کاربران محترم هایپرتمپ. امروز با یک پست حرفه ای و بسیار زیبا همراهتون هستیم. هر سایت و وبلاگی که فعالیت میکند نیزا به اشتراک فایل ها، تصاویر، فیلم ها و مطالب خود دارند. امروزه با پیشرفت تکلونوژی و خلق زبان های جدید گرافیکی طراحی جدید مود شده و اکثر کاربران رابط کاربری زیبا و جذاب را به رابط کاربری ساده ترجیح میدهند.

استفاده از عناصر و المنت های جذاب و بروز با زبان های گرافیکی جدید و امروزی سایت شما را به یک سایت خاص و جذاب تبدیل میکند. به طوری که هر کاربری به وبسایت شما سر میزند و از آن بازدید میکند نهایت لذت را از طراحی های وب شما و عناصر آن میبرد.

بدیهی است که هر وبلاگی و وبسایتی برای اشتراک مطالب و فایل های نیاز به آپلود و اشتراک لینک آن دارد اما استفاده از لینک های ساده همراه متن اصلی پست شما میتواند به سایت شما و کاربرانش آسیب بزند و یا کاربران در هنگام جستجو نتوانند لینک مورد نظر را پیدا کنند. پس نیاز به یک جعبه دانلود حرفه ای برای هر وب مستری ضروری است. ما برای شما یه جعبه دانلود حرفه ای طراحی کردیم تا با استفاده از آن به زیبا سایتتان بیافزایید و همچنین بخش جداگانه برای سایت خود در نظر بگیرید.

 

برخی ویژگی های این جعبه دانلود:

  • استفاده از فونت استاندارد یکان
  • طراحی گرادینت و فلت
  • انیمیشن دار و متحرک
  • استفاده از آیکن های خطی وب
  • حرفه ای و دارای بخش ها متنوع
  • متن راهنما

توجه *: متن راهنما نباید بیشتر از 182 کاراکتر باشد زیرا متن از دانلود داخل باکس بیرون میزند و ظاهر آن را خراب میکند. برای شمارش تعداد کارتکر متن خود به سایت www.lettercount.com مراجعه کنید.

قبل از استفاده حتما دمو را از اینحا مشاهده کنید

 

برای استفاده ابتدا کد های زیر را در بخش head قالب خود قرار دهید.

سپس کد های زیر در هنگام ارسال پست درانتهای پست و از طریق گزینه منبع یا html درج کنید.

محصولات هایپرتمپ

دریافت آنی
پشتیبانی 24 ساعته
درگاه پرداخت آنلاین
امکان دریافت مجدد
دارای نماد اعتماد